Så igår så körde jag och en kompis lite The Last of Us multiplayer på Playstation 4 och vi har ju skapat något som vi kallar the rape train. jävligt hemskt namn men natthumorn va på hög nivå och vi luyckades faktiskt få med några andra på denna hemska trend, jag har spelat så sjukt länge att jag har blivit kung med pilbågen.
Sedan så spelade vi en privat match med några andra där jag bevisade en gång för alla att inte jävlas med kungen och jag låter poänglistan tala för sig själv om den saken.
Mitt lag vann alla matcher som vi spelade.
 
Så för två dagar sedan så valde jag att raka bort mitt skägg och resultatet vart att jag nu ser ut som 15 igen men jag var bara tvungen då jag är så trött att hålla på att fixa skägget för att det ska vara fint. Men jag tog steget och sade hej då till min käre vän innan jag valde att hyvla bort honom, jag kommer att få se honom men denna gång så ska jag fan ha piratskägg eftersom pirater är fan balla.
Det där är vad jag kallar "Smooth Criminal"
Multiplayer, The Last Of Us,

Kommentera

Publiceras ej