Så igår vaknade jag av den västa näsblod jag har haft och det bara droppade plus att munnen var helt blodfylld. Tror jag måste ha varit med om en fight club i sömnen alltså men detta stoppade inte mig från att ta ett kort.
Jag ser fan lite bad ass ut och kanske borde blöda mer men eftersom jag inte är riktigt förtjust i blod så tror jag nog att vi kan skippa det. Jag gick också på en härlig promenad under gårdagen eftersom vi inte har haft annat än regn i sketna mullsjö men när det började spricka upp och solen kom fram så passade jag på. Gick även till en kompis på en härlig kopp kaffe och vi gjorde även lite chatroullette men det var för många snubbar som bara visade kuken så då mådde vi ba illa och valde att stänga av skiten.
 
Idag vete fan vad som händer förutom att kanske spela lite The Last Of Us på PS4 eller drar igång någon Sagan O m Ringen-maraton för det kanske bör göras och eftersom jag har alla förlängda versionerna på blu-ray så kommer det nog ta hela dagen för mig att se klart dom. Men filmerna är bra och de är ju värda att se om men om man inte har sett dessa sjukt bra filmer så måste man göra det eftersom de är så sjukt snyggt gjorda. Jag kan även gott skryta att jag har den enda ringen att härska över alla och Sauron kommer inte få tillbaka den.
 
Oktober är ju här snart så då innebär det 3 saker
  1. Halloween
  2. Middle-Earth: Shadows Of Mordor
  3. The Evil Within
Jag ska försöka få igång mitt inspelningsprogram och tänkte spela in när jag spelar The Evil Within då det skräckspelet kan ge mig några bra jump-scares och det ska bli intressant att se hur det spelet kan bli men jag är lite orolig över att jag kommer få Resident Evil "vibbar". Men av vad jag sett från gameplayet så kan det nog ge mig en rolig upplevelse eller en upplevelse som kan leda till en fasa av blod,svett och tårar.
Shadow Of Mordor är ett spel som jag har höga förväntningar på och när jag såg ett gameplay som va på 1 timma så vart jag så övertygad att jag kommer boka mitt exemplar nu på måndag, spelet ser ruggigt bra ut och det är alltid kul att expandera midgård's värld och den rika historien.
Jag är sjukt taggad för Halloween för det är bara skräckfilmer som gäller hela dagen och jag kommer dra igång min trick r´treat film som jag gör varje Halloween och vem kan glömma John Carpenter's Halloween där vi får se Michael Myers mörda barnflickor men också sprider skräck. Michael Myers har spridit skräck i 31år och ,många år kommer det bli också!

Kommentera

Publiceras ej