VARNING UNDVIK FILMEN!

 
Vanligtvis så brukar jag vilja skriva recensioner på filmer men ibland så stöter man på en film som man känner att inte vill skriva en recension om på grund av att den är så jävla dålig. Men det är min plikt att varna alla människor att undvika denna film så därför råder jag er att aldrig se filmen The Bell Witch Haunting.
 
Handling: Bell Witch är en södern folk myt om en häxa som bor i skogen och ingen får ta hennes mark. När polisen hittar döda kroppar av Sawyer familjen så släpper de filmerna på detta och vi får se hur de dog av häxan.

Omdöme: Som ni läste handlingen så är det lilla faktiskt handlingen och filmen erbjuder på kass skådespeleri, usel handling och var nästan en rip-off på Paranormal Activity-filmerna. Filmen har hela 3,4 på IMDB och jag är en person som vill ge filmer en chans men denna var verkligen så jävla dålig! Jag kan säga er att jag har slösat bort 1tim o 34min av mitt liv på denna skitrulle som jag nu aldrig kommer att få tillbaka. Men det roliga med Bell Witch myten är att den har inspererat några filmer som Blair Witch Project, An American Haunting och nu The Bell Witch Haunting.

Jag kommer inte ens skriva så mycket om denna film för den är just så dålig och filmen erbjuder inget direkt nytt som vi inte redan har sett i de flesta skräckfilmer. Jag tycker det är synd att det har varit väldigt dåligt med bra skräckfilmer på sistone och att skräck-genren blir bara sämre o sämre för varje månad som går.

Filmen får helt enkelt

 
 

Kommentera

Publiceras ej