Mitt liv.

1388297511791Jag heter då Andreas och driver denna fantastiska blogg som innehåller inget annat än bara awesomeness! Jag är 26 år gammal och bor i en liten håla som kallas för Mullsjö där vi har allt från varulvar,vampyrer och en jävla massa fjortisar som inte gör något annat än bara snacka skit om varandra. Mitt jobb är på Mullsjö Camping, där jag jobbar som vaktmästare. Jag älskar musik och det mesta jag lyssnar på är rock men det händer att jag lyssnar på något annat också givetvis, något annat jag älskar är det övernaturliga då jag är ganska troende på sådant och vi upptäcker ju faktiskt nya saker varje dag.

Så en vacker dag så kommer jag få kanske se en varulv eller varför inte en flygande gris?

Jag älskar som har allt med superhjältar att göra och särskilt när det kommer till Spider-Man och Batman som jag har ett gäng serietidningar men även samlingsfigurer. Var bara tvungen att skriva samlingsfigurer för de flesta hånar en så fort man skriver exklusiva leksaker … men ändå, det är min hobby och gillar folk inte den så behöver de inte umgås med mig. Vi ”nördar” är ju de intressanta människorna och man behöver inte vara en skitstövel för att kunna vara intressant människa men det är många som är rädda för att berätta om sin hobby för att folk skjuter iväg en eller så blir man hårt mobbad för den.

Något annat jag älskar är mat och kaffe men om det går en dag utan mat eller kaffe så får fan folk förbereda för min ilska  -_- … I AM NOT KIDDING!

Något jag älskar även att göra är skriva recensioner om filmer och spel, jag kanske inte är världens bästa på att skriva en recension men jag gör det för min skull, det kanske finns någon därute som tycker jag skriver bra och är tacksam att jag har just skrivit recension på filmen eller spelet. Jag älskar även allt som har med skräck att göra då jag gillar att se idioter splittras upp och springer ifrån mördaren men slutar med att de blir brutalt slaktade på grund av sin egna idioti med att besluta att de ska splittra upp. Sedan finns det ju självklart filmer som är ruggigt bra som The Conjuring och den filmen är faktiskt något jag skulle vilja ha på dvd eller blu-ray en vacker dag.

Mitt liv är omringad av människor jag älskar och jag har en underbar flickvän som accepterar för den jag är, men dock så gillar hon kanske inte min filmsmak så vidare bra men sådant får man ta för alla kan ju inte ha min häftiga filmsmak. Vi har en liten maskot som heter Bäbis och det är nämligen katten som vi har haft i 3 månader tror jag. Jag är nämligen en stor djurvän och har varit det i hela mitt liv så att ha djur är något jag bara måste ha.

Jag är även en spelare och just nu så har jag svikit Xbox genom att skaffa en PS4 för jag var absolut inte nöjd med hur Xbox One skulle vara och kände att jag ville ha en konsol jag kunde vara nöjd med så det blev en PS4, men frukta icke gott folk utan jag har ju fortfarande kvar min Xbox 360 som jag fortfarande lirar på. Men i februari så blir jag jävligt upptagen då jag kommer att liraOutlast som blir gratis för alla som har PS+ och det spelet skrämde upp mig jävligt mycket men framförallt satte sina psykiska spår på mig.

Älskar spel som är lite psyko i sig och även filmer för den delen. Kommer aldrig glömma hur Blair Witch Project satte sina mörka spår i mig och efter jag såg den filmen så vågade jag inte gå i skogen på flera år när det var mörkt, men vem i sitt friska mentala tillstånd vågar överhuvudtaget gå in i en mörk skog där någon kan lurka omkring för att attackera dig. Jag blev ”botad” efter några år genom att jag växte upp men det förstördes igen på grund av Slender spelet som kom och efter att jag spelade det så vågade jag igen ännu inte gå in i en mörk skog. Filmer och spel har en kraftig impakt på oss men det finns de vågade själar som ska spela macho som slutar upp med att de försvinner eller så ligger de döda i en mörk stig i någon skog. Plus att jag inte skulle kunna klara av alla de äckliga krypen men även min största fasa någonsin … SPINDLAR!

Hatar de äckliga spindlarna och jag klarar för fan inte ens se dom i spel eller på tv men framförallt så skriker jag som en tjej när jag ser en spindel här i huset också. Men de är ju bara så jävla vidriga och det är en fobi jag kommer aldrig övervinna eller ens försöka att övervinna.

Jag är så jävla glad att jag har sett tillräckligt mycket filmer och spelat mycket spel där jag vet vad som är bäst för mig men även hur jag ska överleva om något övernaturligt jagar mig. Zombie apokalypsen kommer ju en vacker dag och även om jag har varnat folk så lyssnar de inte på mig, men när den väl apokalypsen kommer så är det jag som kommer skratta åt de som inte lyssnade på mig, så därför har jag 3 enkla regler man bör följa för att överleva apokalypsen

  1. Tänk på dig själv
  2. Offra den som är långsammast
  3. Ha alltid en machete med dig

Följ bara de 3 reglerna så bör du klara dig helt utmärkt från den kommande zombie apokalypsen.

Mitt liv är inte bara en dans på rosor och när livet är hårt så måste man bara resa sig upp för att fortsätta framåt. Min mormor var en stor klippa för mig och när hon gick bort så antar jag att en bit av mig själv gick bort med henne för jag har inte varit samma person sen dess men jag tror ingen är det när man förlorar en människa man älskar. Man får inte låta sorgen ta över en utan man måste tänka på alla glada minnen man har för på det viset så lever personen fortfarande.

182964_141213212608027_5096548_n

Men nu ska vi inte gå in allt för djupt i det.

Jag tror faktiskt detta kan räcka nu och jag trodde seriöst att jag skulle minst ta en 1-2 dagar för att skriva om något intressant om mig men detta gick ju faktiskt mycket bättre än vad jag förväntade mig :) Ni får ha en toppendag nu och efter ni har läst detta så lämna gärna en kommentar om ni känner för det =)

Kommentera

Publiceras ej