Igår så avsöljades två nya kommande skräckspel! Ett utav dom var nya Silent Hill där vi får se Norman Reedus (spelar Daryl i serien The Walking Dead) och man vet inte så mycket om spelet just nu förutom att det är Guillermo Del Toro som har hand om projektet.
Jag har aldrig varit direkt förtjust i Silent Hill spelen men detta lockar mig lite grann, jag kommer dock inte göra något förhastat utan att se lite gameplay först men jag tror att Guillermo Del Toro kommer få skräckdelen väldigt bra.
 
Ett annat spel som jag däremot kommer att skaffa är Until Dawn som har fått insiration från olika slasher filmer, man vet heller inte så mycket om spelet just nu men trailern fick mig att bli lite smått hypad. Bara så ni vet så kommer Until Dawn enbart till PS4 och att Sony har sagt att spelet kommer att ha flera slut, spel som har flera slut har mer repetition's värde.
Utomjordingar har varit en skrämmande faktor för människan i århundraden men när jag såg denna trailer för det kommande spelet Aliens: Isolation, så kan jag faktiskt förstå varför vi bör frukta dom!
Ett annat spel som kommer är The Order: 1886 och jag vet inte exakt vad jag ska tycka om spelet men det ser rätt ballt ut plus jag tror jag såg en varulv i trailern också. Men frågan är om man ska saffa The Order: 1886 för det får nog bli långt senare eftersom det är många bra spel som kommer tidigt 2015.
 
På tal om varulvar. Det kommer två intressanta varulv's filmer som jag tror kanske kan intressera er och en av dom är med Jason Momoa (Game Of Thrones) som en jävligt elak varulv.
Den andra dock är mer en parodi på varulv's filmer men den ser ändå rätt så okej ut och jag alltid glad om det kommer en rätt bra film som har humor men ändå lyckas få med de blodiga delarna :P
 
Aliens, Guillermo Del Toro, Jason Momoa, Norman Reedus, Silent Hill, Skräck, Spel, The Walking Dead, Until Dawn, Wolfcop, Wolves, varulv,

Kommentera

Publiceras ej